با سلام و تشکر از سرگروه ها ی فعال به عنوان مسئول و هماهنگ کننده دربرگزاری طرح درس با رویکرد درس پژوهی به شکل جلسات ضبط شده وفیلمبرداری شده در مناطق خودشان از جمله سرکارخانم سرکار خانم مریم محمد زاذه از منطقه ورامین وسرکار خانم مریم غیبی از منطقه پاکدشت که ما را در اجرای هر چه بهتر برنامه های دبیرخانه استانی یاری نموده اند .اسامی همکاران از طریق بخشنامه به مناطق ارسال شده است.
+ نوشته شده در دوشنبه هشتم خرداد ۱۳۹۶ساعت 14:30  توسط گروه روان شناسی |
